adsettings

tisdag 30 november 2010

Blev inget inlägg igår :oO???!!!

Nä fy vad dumt det blev igår, men jag blev så trött. Va på Stenungstorg igår och fixade med banken, så tänkte jag att eftersom ja ändå är på språng så sticker vi till Göksäter. Bara 3 mil från oss.nä ifrån Stenungsund tror jag. Hade det jättemysigt iaf med Liv hon är en supersnäll unge att ha ensam på shopping för hon är nöjd i flera timmar utan att gnälla, sen kan man inte sätta ner henne på golvet för då smiter hon ju,men men det är en senare historia ;D
Så efter en stund balla magen men det fanns ju tillgång till ni vet vad.

Sen så åkte vi och hämtade min älskling Alva på fritids och hon va inte nöjd. Hade slickat sig runt munnen så hon har börjat få sår igen (redan) sådå vart hon ledsen hela tiden för det både i bilen och hemma. Men efter en stunds vila och lite salva blev det väl lite bättre.

Så gjorde jag middag till familjen och fick assistans av Alva och Liv, hade ju så j-a ont i ryggen benen bäckenet och fötterna bara så jag trodde jag skulle gå av. :(  Fy fy fy säger jag bara. Det räcker med en liten liten stund för att det ska vara kört. Och så vet man att det är ungefär 12 veckor drygt kvar :oS  Alltså jag kommer ju att avlida lååångt innan det.

Det jobbigaste som känns just nu är att jag inte kommer att lyckas med skolan. Att den blir förskjuten och att jag inte får mitt betyg. Men men jag får väl helt enkelt ge upp den tanken just nu och sen komplettera det jag behöver ;) Jobb lär jag väl få ändå sen så det är bara att söka ;) Ska kika runt i lite olika affärer och liknande. Sen är det ju 2 år kvar tills det är aktuellt nästan 2½ år tom. 

Är egentligen jättetrött nu men vaknade och hade jätteont i magen och sen körde det i magen, men det kom inget anfall ?? Que? Jaha, sen kom magkatarr som ett mail på datorn och här sitter jag nu :(( 
  
Tänkte få tag i nya batterier till morran så ska jag visa lite vad jag köpte i klädväg ;) Fantastiskt gulligt vare iaf ;) Usch vad min älskling måste vara trött på mig :(( för att jag gnäller och har ont hela tiden antingen i magen eller i bäckenet eller både och :( 
Men det är jobbigt att ha så ont, jag kan ju absolut inte sätta mig på huk eller liknande nu för då kommer jag inte upp igen :( Äh shit kul äre inte, men men det är snart över iaf ;) är ju i mitten på 7:e gravmånaden (om man går efter gravmånader) 

Hoppla vad långt det blev men men nu slutas det ;))
Ha en Önderbart mysig morgon med era kära eller njut för er själva ;) pöss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.