adsettings

tisdag 30 november 2010

Håler på att spara ut mitt hår nu men jag tycker att det tar sån tid att få ner min korta sida tex. snart får jag nog toppa av det lite så att det blir lite mer jämnt i länderna för det  känns jätteknepigt just nu hade ju jätteuppklipt hår i våras så det beror ju på det ;) Jaja nu ska jag snart ta mig till brevlådan och se vad den har att erbjuda. Något positivt hoppas jag!! :O

är på alldeles urflippat dåligt humör ;(( men det är inte så konstigt när jag inte sovit på typ 3 veckor snart. konstigt det där med sömn.
Halsbränna järnet har jag och ingen omeprazol att ta :( och jag har redan balat i mig två st samarin svinäckligt.

Alva börja gnälla om maten innan hon ens kommit upp för trappan så hon fick snällt gå till sitt rum utan tv och dator och utan mat. Får se snart om hon vill ha lite kanske.
Fast det blir middag inte smörgås.

Shit pomesfrittes vad jag inte är glad just nu, men det går väl över om jag får sova en stund kanske. Nu sover Liv iaf och då är det lättare att kunna vila och slappna av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.