adsettings

onsdag 1 december 2010

just som shit ;)

Har varit hos läkaren idag för sjukskrivning pga foglossningar och magen, eftersom jag är övertygad om att magen är krasch pga grav denna gången eller det är ju kombinerat säkert, men det har ju inte varit bra på väldigt länge. jaja nog med gnället nu här kommer lite bilder på mig och Liv, ska ta bilder och lägga upp på vår pyntning också, måste bara upp på loftet och hämta mina tomtar och sånt!



Älskar hur Liv står i bakgrunden och skrattar på detta kortet ;)
Lite snygga bilder på min bleka nuna hahaha MYgood jag behöver sooooola!!! Shit pomesfrittes alltså såhär kan man ju inte se ut i verkligheten!! men men vad gör man inte när man är gravid hemskt att se sig sj iaf.

Min älskade lilla sötnos!! Visst är hon söt i sitt korta hår ;) nu kommer det att växa ut och bli tjockt och jämnt iaf ;) 
 Mina nya "fynd"
Ca 200:- för bägge paren och de varma stövlarna är verkligen supergoa och det är blenden också me love them

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.