adsettings

lördag 18 december 2010

Helloooo haha sova?

Hmm idag har varit en lite seg dag, trött som attan då jag inte kunnat sova alls... Min lilla älsk va på julbord och han kunde inte få kommit hem förrns halv fyra i morse (han fick dock åkt limo hem) men ack va full han var... Han sa det att han fatta inte vad han gjorde och det ska inte bli mer sånt nu haha äh ja fatta inte heller, det tog ju flera timmar innan jag kunde somna så jag sov väl en timme kanske innan lilla Livan vakna. Men han har vart väldigt duktig får jag säga ändå för han har inte festat mycket alls det sista, jobba istället eller grejja och han sa sj att det är det han får hålla sig till, mm det är nog väldigt bra. :/

Sen har jag fått gjort något bra idag fick ju hämtat soffan och gud så mysig den är!! Så här sitter vi nu hela familjen och myser i den stora soffan ;) Den är ju helt superstor och jag kan inte ta en bild för ja har inga batterier  
irritert aah lite ;)

Jag är egentligen helt slut men jag är uppe i varv så så att jag inte klarar av riktigt att komma ner... lite jobbigt. det liksom drar och sliter i mig fast jag är helt färdig i både rygg och fogar och allt.... men det är väl så vi har liksom kommit igång på riktigt ;) och då fortsätter lusten.
Men det är så j-a jobbigt att jag måste pausa hela tiden :( blir ganska irri på det.
Det är små fina bord till soffan också förresten så ja kan sitta med datorn väldigt bekvämt i precis lagom höjd....
Ah jag är lycklig iaf underbart ;) Visst den är inte ny men jag måste inte köpa nytt bara för att förnya mig. Har faktiskt inga problem med att köpa beg. och de va väldigt ordentliga så det känner man ju när man kommer till nån.

Snart ska här var väldigt fint också ;) Har ju vart lättare att städa överhuvudtaget det sista och bättre ska det bli ;) Sen fick jag sagt en del viktiga saker till en person som berör mitt liv väldigt mycket (tyvärr mest neg. det sista)  och jag hoppas att budskapet gick fram iaf. Om inte annat så kan jag säga att det känns som om att det lossat ca 25kg från mitt bröst och helt plötsligt kan jag andas.. Konstigt vad det kan påverka. Och fast jag inte sovit (bokstavligt ) På flera dagar så har jag inte varit arg på hela dagen och det känns önderbart!!!! Sen kan man ju irritera sig på andra saker men jag tror att det är bra om man inte ger sig i lag med allt man stör sig på för det blir bara värst för dig själv ;)
Ha en lovely lördag kväll det har vi iaf ;) Massa pööööss ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.