adsettings

tisdag 28 december 2010

Böter???

God förmiddag alla människor ;)
Min dotter har just nu ett hysteriskt anfall.. Vet inte riktigt vad dte beror på möjligtvis fruktsockret i clementinen ... Hon vägrar lyssna iaf, så nu fick jag lägga hundarna i buren så hon inte jagar upp de också för det blir riktig pannkaka annars.

¨Har vikt tvätt nu (väldigt glammigt) och jag ska gå ner med det också sen är det bara att hänga nytt (jäääääättekul) men det finns ju färdigtvättat iaf.
Ååh vet vad jag hörde på nyheterna igår. Du kan få böta upp till 1000:- om du INTE sopat bort snön på bilen :O Det hade jag ingen aning om! Lär ju aldrig strunta i den del av taket man inte når!

Har ganska tråkigt just nu med tanke på att ingen ringer av de jag brukar prata med varje dag. Fick väldigt lite pengar denna månaden så jag har prioriterat att INTE ladda mobilen. Tycker mat är viktigare. Men bara för att jag inte har pengar så ringer fan ingen annan heller?? Que? Ah.. jätte.. kul...

Ja annars lär det väl inte hända så väldans mycket, ska väl gå min långa promenix idag igen och hämta posten helt sjukt att man inte pallar! Jaja nu ska jag iaf sätta mig och mysa med min lilla duva som lugnat sig ;)
Bye bye

1 kommentar:

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.