adsettings

fredag 3 december 2010

julklapp


Början av målningen. Uh och det är ett helt kök kvar :((



Såhär såg det ut kan inte hjälpa men jag är allergisk mot furu som är nåra år





Kolla va fint det blev!!!


Älskar det ljusa fina!!


En trött bild på mig förut när jag lämnade Alva



Alva vägrade ha uppe ögonen förut när jag skulle ta en bild



ännu en trött bild 
Helt slut tror att jag ska vila/sova en stund. Sover ju som sagt inte på natten så det är väl lika bra att försöka passa på när man kan om det går. Usch jag skulle vilja ha massage på ryggen varje dag. Har så fruktansvärt ont.

Har förresten fått en för tidig julklapp idag ;) Det va min vän Allan som ringde förut och sa att han hade en julklapp till mig ;) så han fråga om vi kunde mötas när han va påväg hem och ok sa jag det gjorde ju inget eftersom jag ändå skulle lämna Alvan. Och en sånhär fin fick jag ;)

tack så mycket ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.