adsettings

söndag 26 december 2010

Frisk igen ;)

Alva blev bra igår direkt ;) Kan ju lika gärna vart magkatarr eller så.. Skönt för henne lilla skrutt Så hon fick åka till farmor och plastfarfar o öppna julisar. Men jag har ju gått runt och inbillat mig en massa nu,, men men det är väl bara att se det som att skulle det komma så gör det det :( Men jag HAR bestämt att vi SKA klara oss ;)

Annars har jag tvättat, hängt tvätten, (typ 4 maskiner) torkat av lite här och där, diska,t käkat frukost och kollat film lite sporadiskt med Liv och nu är jag svintrött. Sov dåligt inatt.. M va hos min kusse inatt och lanade och det blir alltid konstigt för mig då, men han kom vid halv 4 inatt och då somnade vi som stockar båda två :D och sov ända till halv tio hela familjen ;) men vi sov ju dåligt innan så det är ju inte jätte mycket sömn så sett.
Får väl vila mig en stund.. Livan ska snart sova middag ändå så man får passa på då ;)

Ska köpa lite proviva juice sen M fick inte tag i rätt sort igår :( Och jag måste ha mer fil och yoghurt också.... Typ det jag lever av dessa dagar, sen måste jag ha kanel för det är så gött på müslin... Jajaja thats it for now..


Bye bye ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.