adsettings

onsdag 15 december 2010

Lillelördag....

Sovit rätt kasst i natt! Får typ hjärtklappningar hela tiden och tror att jag inte tål leverpastej för jag blir alltid illamående typ av det..
Vaknade rätt sent och när jag skulle ringa Alvas skola för att säga att vi är lite sena så svarade de inte :(( Hon blev jättebesviken eftersom det va pysseldag!! Stackars sessan men jag är ju inte sämre än att vi kunde sätta oss ner och klippa lite hemma.. men nu fick jag allt sätta mig och ta det lugnt i sängen en stund :// Hatar när det blir sådär! Undrar vad det kommer sig alltså. Klara inte av något i mer än 20 minuter sen är det kört. Jaja mycket pauser tur man är beviljad att ta det i sin takt!! Tack därute!!! All kärlek!

Har fått in mitt modersapsintyg nu iaf så nu ska jag ju kunna ansöka riktigt om föräldrapenning snart. det tar väl ett par veckor eller så innan det är färdigställt. men har de inte fått det i nästa vecka så skulle jag höra av mig igen till bm så får hon ge mig nytt... gäller att va ute i god tid nu så det inte blir som sist....

Ja mitt liv är ganska gnälligt just nu men det är så det är just för tillfället och som sagt ingen måste läsa ;) men jag är glad att ni gör det ;) Har nog inte riktigt fattat det men just nu har jag runt 1000 läsare /månad helt sjukt.. Lilla jag har så många som kollar.. Jaja Tack säger jag bara ;)
och idag ska jag inte gör många knop utan får ta dte i min takt som sagt.... men dte kommer en uppdate sen med magbild och sånt ;)..
 Min lille hund Chiahuahuan är nog knäppast han ska upp i sängen när jag ligger här men när jag ska lyfta upp honom backar han typ tre meter så jag MÅSTE gå upp och sen går det bra hahaha och så ska han ligga under täcket eller vid datorfläkten ;) varmt varmt varmt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.