adsettings

fredag 31 december 2010

Acceptera

Jag har en sak jag måste acceptera. Och det har tagit mig hela mitt liv att inse det. Jag tänker inte gå in på det i detalj eftersom att det är så väldigt personligt men jag bara vill dela lite av mina tankar. Det är liksom hela tiden en tagg i sidan om man säger så det här jag måste acceptera. Men det är jävligt svårt också. Det är liksom inte lika naturligt som åt andra hållet, mer säger jag inte men detta har enbart med mig att göra och §inbegriper inte min familj i den bemärkelsen så ni inte tror nåt annat. Men så är det och detta ska bli mitt mål 2011 att ta ställning för mitt liv! Jag klarar det! Älskar er som finns och stöttar mig i mitt liv ;) tack och åter tack för det!
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.