adsettings

lördag 1 januari 2011

Nyårsdan

Jag pallar inte göra nåt längre inlägg just nu vi får se senare. Det har ja kaoz kan jag bara beskriva det med allt är bra med våran familj, men det är andra skitsaker som liksom tar glädjen av allt hela tiden. Blir så jävla arg. Men som sagt det blir jättedjupt och skitjobbigt att skriva allt det jag tänker just nu så vi glömmer det och går vidare istället ;) Här är lite bilder från igår iaf ;) På min underbart söta vackra Alva och nåra random haha ah ni får ju se själva ;) Detta Är min underbara familj iaf ;) Puss på er alla ;)



Min underbart söta älskling ;) jag har gjort henne nyårsfin ;)



prinsessa <3





Sååå underbart söt är hon mitt hjärta!!! Love u with all of my heart!

Två egobilder till haha




Voffarna är med på ett hörn också ;) hahaha 
ser alltid reitard ut när jag ska ta bild på dem hmm de blir så medvetna och det blir inge bra då haha



men jag älskar er ändå mina söta prinsar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.