adsettings

onsdag 19 januari 2011

Irri

Ja jag har som sagt luggat morsan lite idag, sen vart  väldigt trött så jag fick nana en stund, eller jag låg åtminstonde och blundade 20 minuter. Har ju sovit dåligt nu i tre nätter och det börjar kännas nu vill jag lova...
Ha sen har ju hänt en annan kul grej idag... någon har rapporterat min blogg på facebook som skräppost eller stötande... Undrar vem, men just nu är jag för matt att ens orka bry mig eg. fjantar! Tycker ni inte om min blogg läs då förfan inte!!! Ah typ.

Mycket sammandragningar nu, hmm men inte "riktiga"... jaja det kommer när det kommer
Undrar om jag ska baka egen pizza idag? vet inte vad jag är sugen på :P men men vi får väl se vad det blir utav det. Önskar min man kunde laga mat ibland :P

1 kommentar:

  1. du e för söt du gumms och mamma snart i gen ,saknar dig ,kommer förbi någon dag vet ja ,ring eller messa mig gumms 0736648323 kramiz

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.