adsettings

onsdag 19 januari 2011

Väntar besök....

... Av min mor och mormor... Inte illa må jag säga..
Trött soom en tegelsten idag haha hur nu den känner sig, men jag känner mig ungefär så tung. Idag har jag hunnit hänga två maskiner iaf... ska lägga in det jag vikt också.. Trycker på redigt nu så jag kan inte stå längre stunder. Men det underlättar ju förlossningen så jag får se det så ;)

Nu är det inte långt kvar om man räknar veckor ca 7 bara, men gravidtid så är det svinlång tid haha.. aja  så är det.. Tror inte den stannar hela vägen ändå, med tanke på vilka sammandragningar jag har hela dagarna nu.. och det trycker ju neråt vilket betyder att h*n måste ligga fixerad redan.. men ska till bm på ons 26 alltså.. så vi får se ;)
En dusch hade jag velat hinna, men undra sa flundra ;)...
Bye bye for now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.