adsettings

måndag 31 januari 2011

Lyckan ler!! ;)

Är sååå lycklig!!! Har fått besked idag av en underbar människa på fk att allt är i sin ordning och de godkänner min sjukperiod mellan den 25/11-31/12 Alltså helt underbart! Nu så ser man att rättvisan finns ;) Lyckan ler mot dem som kämpar och ger till andra. Och som sagt ger man kärlek till andra får man också kärlek tillbaka ;)

Är så fruktansvärt slut nu bara :P Har skurat halva övervåningen + hela soffan innan och det är tydligen för mycket för mig nu ;o( Blir bannad! hjärtklappning allan..  se nu har jag gjort det IGEN!!! Oh nooo hahahaha gnällde jag!! Hehehe ah ursäkta. Men jag har tvättat och hängt och vikt en j-a massa tvätt också, som blev lidande i helgen så kan ju bero på det att man blir slut eller kanske för att man drar på typ 15 kg extra nu.. väger ju nästan 68 kg :O mycket för att vara jag. Nä tycker det är mysigt ^^ och jag njuter verkligen när  man inte mår fullt så dåligt som innan ;)
Källa; Google bebisar bilder
Kanske ligger en atlet därinne vem vet ;)

Källa; Google bebisar bilder
 Bebis är verkligen livlig därinne,, en liten sprattel ;) Och som jag sagt innan så är jag så fantastiskt tacksam för allt jag har omkring mig ;) det är så underbart med en så fin familj och underbara grannar.. Och allt annat fint jag har att vara tacksam över ;)<3 kärlek är det!
ha en fin kväll det ska vi ha!
Bye bye Pussar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.