adsettings

lördag 8 januari 2011

tidigt tidigt...

Jaha vaken som vanligt tidigt, gör jag då? Äh kollar på massa skit på nätet, drömmer mig bort till sommaren och hoppas på att vintern snart är över. Nu snöa det igen :P Fattar inte hur mycket det ska snöa eg. Har fått jordens knepigaste hosta och mår allmänt typ influensadåligt men jaja det är bara att bita ihop.

 Måste försöka ta golven här hemma idag och kanske städa ut julen vore något? Alla har ju tydligen gjort det redan fast det ska man väl inte göra förrän 20da knut eller vad det heter. Jag har för mig det iaf. Det va ju nyss 13:e afton. Ah ja vet inte riktigt men enligt den gamla traditionen så ska det nog vara så.

Klockan är redan 07.42 och det är fortf bäcksvart här ute :( Hade det vart sommar hade man vid denna tiden kunnat stiga upp sätta sig på altanen med en stor kopp kaffe och mysa... Men nu är det ju iskall vinter skittråkigt blött och bläää. Alltså snön får gärna komma men till Norrland så man kan välja liksom.... Men det är ju bara att fatta att det är såhär det kommer att vara nu vintertid hädanefter... Hade nog inte haft lika ont av snön om jag hade klarat gå bättre, men snön och isen gör juh att man spänner sig och det i sin tur gör att jag får ondare av foglossningarna.. mkt störande.

Eh nu gick min tangent till bokstaven x sönder?? Hur är det ens möjligt när man inte ens rört den? F-n´s j-a dator ska den gå sönder :( Då blir inte livet kul. Det är ju typ det enda jag kan göra på dagarna förutom lättare hushållssysslor.

Jaja skitsamma :) Leendet på läpparna igen ;) Längtar efter vååren och soooolen oj vad det ska bli skönt och jag ska för en gångs skull njuta vilket jag tycker att jag glömmer varje år :( Men nu ska jag verkligen göra det! Hoppas ni sovit gott inatt alla underbara ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.