adsettings

tisdag 25 januari 2011

Hahaha

Ah asså pinsamma människor finns det gott om, men de det är mest synd om det är ju de som lever i det förgångna och som aldrig kan släppa taget.. Tycker synd om DIG... En fråga bara ^^ Vem är det som blivit lurad?

Jaja shit happens. Orka med sån skit, ööh nä har liksom viktigare saker som min familj och mitt liv att tänka på och ta hand om, som är skapad av kärlek <3 Men det är ju lite lustigt att jag stör dig fortf efter öööh snart 7 år..

Ja vart vaken sen halv fem , men sov gott hela tiden innan ;) Jätteskönt får jag säga ;) Nu känns allt genast mycket bättre, lite sömn är A och O för att kroppen och knoppen ska må fint ;)
Fick en rolig inbjudan igår till ett 50-årskalas för min morbror ;) jättekul och jag ser verkligen fram emot det, ska tydligen bli en riktig kanon fest, sen är han ju superduktig på mat något att lära sig vidare på ;) Är ju höggravid då, men det är lugnt ligger ju alldeles här.

Tänkte faktiskt, igår när jag körde den mysiga vägen mellan Kode och K-ä hur bra jag mår eg. här och hur mycket jag trivs faktiskt.. + att jag fick en sån sjuuuk längtan till sommaren.
Sen har jag börjat må bättre i magen nu (tog bara 7 hela månader) och jag hoppas att det håller i sig. Det har verkligen varit en enda lång pers.

Ja, hoppas att ni underbara får en superdag och att ni gör det bästa av den, man vet aldrig när det är försent ;)

1 kommentar:

  1. vem menar du högst upp??? hoppas allt är okej med dig gumman... puss!!

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.