adsettings

måndag 10 januari 2011

Sitter med framtidsdrömmar...

Har så mycket drömmar och planer... Och jag vet att det kommer bli verklighet.. Men klart att det kommer dröja en aning det går ju inte på stört, med tanke på vad som stundar oss just nu.
Vi har mycket planer inför nästa år eller detta året blir det väl snarare..

I sommar har vi pratat om att bo på Daftö camping tror jag det hette.. Har aldrig varit där, men det ska tydligen va jättefint ;) Sen ska vi åka till fjällen i vinter och det ska verkligen bli härligt! Har inte åkt skidor sen jag va 12-14 år men jag älskade det..
Hoppas att inget kommer ivägen så man kan åka.
Som nu skulle vi ju åkt till The reef, men eftersom jag fått förvärkar kan jag inte åka någon längre sträcka nu.. Kunde ju inte ens åka till nödinge häromdan förrän det satte igång :P

Jaja nog tjatat.. Jag vet iaf att jag älskar min M och jag är så tacksam för att han står ut med mig och mitt just nu.. tråkig måste jag vara, men tur det är över snart...
Har vilda diskussioner med min lilla dotter just nu.. hon har mkt svårt att ta ett nej just nu. men jag måste hela tiden vara konsekvent hur elak jag än känner mig..

Har suttit och drömt mig bort bland hästannonser iaf ;) så mysigt att se de fina varelserna , och sen har jag börjat och kolla runt på lite olika hästbloggar och det är faktiskt väldigt kul att se att det är så många som ger det fina varmblodet en chans ;) en eloge till er ;)
men som jag sagt innan så blir det tjejerna som får dela på en häst till en början så får vi se när jag kan satsa på en sj ;)
Ja ja hoppas ni får sova gott alleman pöss pöss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.