adsettings

fredag 7 januari 2011

I´m on the edge..

Riktigt irriterad också! Vakna typ 04.50 och drömmer massa skit rent ut sagt och ringer sen älsk, känner mg lite ensam och saknar honom jättemycket (har typ inte träffat M sen i Måndags, idag är det fredag) inte nog med det så håller jag på att bli sjuk nu? Har ju klarat mig hela hösten och vintern :P men men

ah nu så kände jag för lite sällskap så ja hämta hundarna såklart så gosiga... mm trodde jag ja.... Vega har hoppat upp och ner ur sängen typ 400 ggr skojjar inte helt sjukt och sen blev jag hungrig,
    då börja katten hon ville ut, men gick inte ut sen skulle hon ut ändå fast inte där jag va utan nere hon tyckte jag behövde springa lite.. näru sa ja du får va inne.. då börja Yoggi ;( fick lägga honom hos Vega släppa ut katt*** och nu sitter jag här och kan *** inte sova Morr!! Hostar som en gnu, men det sitter liksom fast nåt i halsen.
Ah i morgon ska Alvan till farmor iaf, så vi ska mötas där inne vid 14.00

Nu kanske jag kan sova... ska prova spela en film ;) Hoppas ni andra får en bättre start på dagen mina vänner ;) pussa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.