adsettings

onsdag 26 januari 2011

Underbar morgon ;)

Åh vad jag har sovit gott inatt igen ;) Helt underbart, som en liten sessa ;) Tack ;)
Man ska vara tacksam, faktiskt, för det underbara man har, det genererar mer lycka än nåt annat. Och något jag ÄR tacksam för det är min fantastiskt underbara familj som skänker mig massa glädje och kärlek <3

Sen måste jag ju vara tacksam för er läsare som faktiskt lägger ner tid på min blogg som handlar om MITT liv <3 gulliga ni är ;) Igår hade jag över 70 läsare :O Och senaste månaden har jag haft över 1600 läsare!! Helt otroligt må jag säga ;) Jaja det är väldigt kul iaf tusen tack ;)

Idag ska jag upp till Bm och mäta väga osv och sen blir det en fika med underbara människor och vänner ;)
Hoppas att NI haft en underbar morgon och att ni tar till vara på dagen <3 pöss på er alla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.