adsettings

lördag 8 januari 2011

awaken

Helt sjukt, jag somnade om förut vid 8 tiden och vaknade med Liv vid 12.30 Har nog inte sovit sååå länge sen jag va tonåring, men oj vad skönt det kändes! Hundarna sov lika skönt de, men vi va ju ute vid 6 i morse också ;)
Nu ska vi titta på Valiant mysfilm som Liv vill se. Mathias kopplade in sitt nya ljud igår, han hade visst ett ljudsystem liggandes som han köpt för över ett årsen. Fattar inte hur man inte kan komma ihåg det? tycker jag är snurrg, men han är nog värst min söt hahaha..

Är helt konstig i halsen idag, men febern är bättre. Skönt, hoppas jag slipper mer. Ska försöka äta lite middag med Livan nu ;)
Have a wonderfull day yall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.