adsettings

söndag 2 januari 2011

Jag har tagit beslutet


Jag har bestämt mig nu! Har mått så jävla dåligt hela dagen och även nu, och jag har bestämt nu att DU ska inte få lov att ha den inverkan på mig och min familj. Jag ska inte behöva ha ångest för nåt jag inte skapat själv. Jag ska kunna äta och må bra! Jag ska kunna le och vara äkta lycklig! Det ska inte alltid finnas något som tar udden av min lycka vilket du gör. Så vad du än försökte med nu så lyckades du bara att åstadkomma att du inte längre är en del av Mitt liv! Jag kan inte längre ta hänsyn av barmhärtighetskäl när det äter upp mig och förgör mig inifrån.

Jag känner absolut en sorg och det är något jag får ta, men jag tror att i slutändan så är det de enda  rätta för Min skull. Och min familj eftersom det påverkar allihop när jag mår dåligt pga något som någon annan gör? Det ska inte längre vara min vardagsmat det du gör. Det ska bli något avlägset och jag känner mig redan starkare i mitt beslut. Du får göra precis vad du vill i ditt liv men jag är inte längre en del av det och det har jag faktiskt inte varit på många år, så sorgen började för längesedan men den har aldrig kunnat avslutas. Jag ska bli mamma nu för tredje gången <3 och jag längtar ;) Det ÄR vad JAG ska förbereda mig och familjen för inte det du skapar av självömkan. Jag måste säga att det känns jävligt skönt att skriva ner detta också för det betyder att det inte finns någon ångerrätt. Jag kommer inte ändra mig och mitt beslut. Jag måste göra detta för att rädda mig själv! Detta är det enda jag lovat mig själv i livet och det är det löftet jag alltid kommer att stå för!


Älskar dig men jag måste älska mig själv mer!

1 kommentar:

  1. så jävla bra skrivet!! ligger här i min säng och kan inte sova för att jag är arg och less men när jag läste det där, fan jag känner mig inte ensam längre, bra skrivet! :) du typ räddade min morgon :P

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.