adsettings

måndag 24 januari 2011

some selfcare



Har tagit hand om mig sj lite ;) färgat ögonbrynen och målat lite naglar ;) naglarna blev ju sådär alltså men det är mina egna iaf... 
Har lagat middag Ugnsbakadfalukorv och hemmagjort mos.. Så gjorde jag kladdkaka till e.r men den blev inte kladdig :( hade den inne nåra minuter bara förlänge...
Jajja nu är vi trötta som tusan iaf och ska gå och nana allihop ;) M jobbar så han får äta sj sen.
Jo jag har ju vart inne i K-ä och hämtat mitt a.g intyg och fått postat iväg Högen med papper som skulle till f-kassan. Hoppas nu bara att det inte blir nåt strul, så det går lööpande lätt alltihop ;) men det måst vi väl tro på. 
OJ vad trött jag är!!! Kan somna stående :P Nä natti natti på er alla ;)



2 kommentarer:

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.