adsettings

fredag 14 januari 2011

Natti natti

Usch ingen lust till nåt just nu.. allt känns bläää och ja har inte mer att erbjuda än så.. har nog ångest skulle jag tro, why? vet inte. Förlossning och sånt börjar ju närma sig och jag börjar väl känna lite oro. Har ju fått en ganska nyligen så jag vet ju vad smärtan vill säga, sen visst dör jag inte har fött bägge utan bedövning eller lustgas eller nåt hjälpmedel...men det är nog det som gör att jag har lite prestationsångest nu och för att magen krånglat så mycket.. är så rädd (bokstavligt) att magen ska balla ur rent ut sagt. Fy fan för att få nåt sånt samtidigt. Magen har hållt sig i någorlunda schack nu i två veckor, men så nu har det vart stopp i några dagar och då blir jag genast rädd..
Ah jag tycker det är väldigt jobbigt iaf..

Kollar lets dance och så har vi ätit grönsaksstavar och dipp. mys med barnen, M sitter med sin tattoomaskin och leker.. Ska öva på såna där övningsskinn....
Japp ni får ha det natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.