adsettings

söndag 30 januari 2011

Gorgeous sunday

Foglossningarna är överjävliga! jag som inte ens använder lustgas på förlossningen utan kör all natural så då kan man ju ana något hur ont det faktiskt gör. Känns typ som en kniv upp i bäckenet mest på vä sida. Och ska jag vara ärlig gör smärtan mig mest förbannad eftersom jag klarar mig själv och har alltid gjort!! Och det gör jag även nu, men inte så lätt tyvärr. Minsta felsteg eller rörelse gör att det knakar i hela skiten och smärtan är olidlig. Sen tar det bara ca 3 månader efter förlossningen då så ska det ha läkt och eftersom det tydligen är en inflammation, så ska man ta det jävligt vackert med träning och skit. Men men jag biter ihop :D Är förfan en viking hahaha.

Ja så är det ska nog ge mig ut på en promenix sedan i det underbara vädret! SOOOOL är så fucking nourishing 
Ja det känns som en bra idé ;) 


Tog ett beslut igår förresten och det kändes jävligt bra för att vara ärlig, trött på människor som fan inte växer upp och tar sitt ansvar i livet och är ärliga. Som ska älta och älta och älta och älta ah typ så, så såna människor omger jag mig helt enkelt inte med as simpel as that. Ni är som blodiglar alltså parasiter ni livnär er på andra, finner ingen lycka på egen hand. stackars er! För i slutändan är det ni själva som förlorar på det inte jag, det får mig bara att bli starkare!


Ja så är det iaf ;) Nu ska jag goosa med min underbara lilla dotter som ropa på mig ;) Have a nice day ya'll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.