adsettings

lördag 22 januari 2011

Mmmm...

Knepig natt...
Hjärtat hade barndomsvänner här... och det va ju trevligt, men som av nån konstig jävla anledning så blir han alltid övergiven och får bränna alla jävla pengar på skit som vanligt... Börjar bli jävligt trött på sk vänner som alltid ska överge honom!! Va e det för stil?? Äh det är f-n sjukt åh M är alltid för snäll som vanligt och kan inte säga ifrån eller vad det är. Men det är ju skönt att de rätta ränderna visas under...

Äh så gör man inte! Har aldrig vart med om det iaf att mina vänner överger mig eller skiter i familjer osv. Respektlöst!
Ah hoppas ni har sovit gott iaf ^^ En annan har ju oroat sig halva natten, men jag är  inte arg på M inte hans fel. Men idag är han nog ganska bakis :P Och det är tråk hata heheehe... värsta jag vet med bakis. Skulle ju åkt och kikat på säng idag, men jag tror inte att jag kan, magen är krasch igen :P fasen säger jag (mkt svordomar idag) Äh det blir väl att softa laga mysmat och gosa med ungar... Hänga tvätt och tvätta då förstås...
Ha det ;)

1 kommentar:

  1. sv; Tack för svar, men jag tror nog att jag ska göra det på salong. För vad jag vet känner jag ingen som är så jätteduktig på det med hårförlängning. ^^

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.