adsettings

tisdag 18 januari 2011

Tröttis idag ^^ Men vad gör det när man läser varma kommentarer på morgonen ;)
Måste säga att jag saknar att åka till skolan just nu och det har jag gjort ett bra tag, men jag kan inte tyvärr vågar inte. Bebis behöver sin tid i enrummaren^^

Ett fikatips till alla som besöker Kungälv att gå till Café Tunna Skivor. Ett jättemysigt Café som ligger nästan längst ner på Västra Gatan (gågatan). Hoppas ni besöker det kan läska er med att det är 50-60tals inspirerat ;)
Nu ska jag nog lägga mig på soffan en sväng och vila mig, sen blir det dusch...
Hejs svejs ;)

1 kommentar:

  1. Hoppas dagen var skön!
    När kommer bäbisen ?
    Jag såg oxå en stund om de som fick 6-lingar, vilken pärs!

    Sov gott!// Marie

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.