adsettings

söndag 2 januari 2011

Inte mycket

....som hänt idag
Fortfarande lite ångest, men jag tror att det kommer att släppa så småningom. Jag har försökt att släppa kroppen att bara slappna av. Hade vart gött att dra på spa och bara slappna av, det är otroligt härligt med massage och sånt framförallt ansiktsmassage, mmm va härligt! Undrar om det finns mamma/bebis spa?? Hade vart mysigt ;) med nyfödde och bara bli ompysslad ;)

Undrar vad som ska göras i morgon då?? Jag tror inte det blir mycket för min del. Hade behövt sova i en vecka känns det som jag har inte sovit nu på typ 4dygn riktigt börjar kännas lite koma i huvudet hmm..
Ja bara jag får sova inatt så blir det nog ganska så bra ändå ;) Men det blir väl kanske inte mer än det vanliga annars..

Måste komma iväg sen också och inhandla lite babygrejjer. Har ju inga babykläder kvar? Och nu vet vi ju inte vad det blir men jag har ju haft mina föraningar om att det är en pojk denna gången och är det de då får vi köpa en helt ny garderob!!! Hua! spännande mm men inte billigt. Jajaja det blir Ullared nästa. Men det är ju spännande om det skulle bli en kille... Ja chansen är ju liksom 50/50 hehehe
Känns så mysigt att bli mamma igen och jag längtar verkligen nu tänk va härligt att få lukta på håret och känna på de små fingrarna och tårna. Liten lite liten bebis ;) mys mys mys ;)

Jaja vi ha en mys dag med era nära och kära så lägger jag kanske in mer sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.