adsettings

måndag 10 januari 2011

psykbryyyt

Fick mig jordens psykbryt på mina älskade vovvar precis. Faaaaan säger jag bara!!! De smyger in på toa när vi glömt stänga och snor mina t****
 Det brukar var stängt där för det mesta eftersom det är äckligt när Liv får för sig att gå dit för å leka (vilket alla ungar tycker är kul) med vatten.
 Men nån gång händer det ju att vi har glömt stänga igen och jävlar va fort det går så är de söndertuggade och obrukbara! Fan säger jag bara!! Tugga strumpor ist!!! Eller om jag hade spritt runt det över hela huset, fine då! Det hade jag förstått men jag måste väl förfan kunna ha min tvätt i tvättstugan! Därinne får de inte ens vara och de vet så väl ,men det är som ett tvångssyndrom.. Äh jag måste gå och lägga mig go natt allihop. inte bra att bli upprörd nu :/ ... trött förkyld gravid är inte en bra kombo hahaha natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.