adsettings

onsdag 12 januari 2011

Bruno Mars - Talking to the moon



Skriver samtidigt som denna underbara rösten ljuder i mina högtalare :) Han har en lovely voice!

Mycket tankar idag... Inte kunnat sova pga alla tankar.. vridit mig i sängen (så gott de går med fogl.) och glott på nätet  emellanåt ....
Hatar när mina tankar förekommer mig och jag inte kan styra det... Undrar hur lång tid de ska ta.. hur många år.. när? Varför? Vi försöker så gott vi kan, men ibland blir jag så jävla otålig.. som ett litet barn kvällen före julafton..  

Älskar mitt liv och min familj, inte frågan om det, är väl bara understimulerad pga oförmågan att kunna röra mig.. Och detta påverkar allt eftersom fysik och psyke går hand i hand. Jävligt svårt för någon att förstå hur det är också som själv inte upplevt det. Jag går liksom på ren vilja nu... får typ kramp när jag stått upprätt i längre än 10 min. Men enveten som f a n det är jag det :D

Have a lovely day ya´ll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.