adsettings

tisdag 11 januari 2011

Muffins ;)

Hmm fick för mig att baka muffins nu haha har aldrig gjort detta så det märker vi hur det går.... första plåten får in igen för de blev inte klara i mitten, men andra blev bra ;) hade inget recept så jag körde på en höft liksom.. gjorde som en sockerkaka men sen skulle jag ha lite mer smet och ja det ska ju bli mer pösigt eller vad säger man?
De ser lite roliga ut men de föll inte ihop iaf ;) Alltid nåt hoppas de smakar gott nu då.... känner inte så smak just nu dock




Annars har jag följt Alva till bussen i världens hemskaste blåst :P kunde inte andas Blää.. så tidigt va vi uppe.. Sovit sådär i natt, men det är precis som att kroppen har vant sig att gå på halvfart.. och att klara sig på extremt lite... Trött är jag ju men jag dör inte.. mest jobbigt förkyld

have a nice day ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.