adsettings

torsdag 27 januari 2011

lite inredning

Har fördrivit tiden med att måla lite, tycker det är underbar terapi faktiskt, fast inget är bättre än ridning förstås, men nu kan jag ju inte rida och va i stallet så då får man hitta på annat som förskingrar tankarna... ;)
Sovrummet blir underbart iaf, och det som fattas sen bara är ett fint överkast, har inte kommit på någon bra färg ännu men tror att det skulle va fint med guldbeige eller vinröd eller grönt ja man kan välja vad som eftersom det är så neutrala färger föv. Det här över tycker jag är lite mysigt i färgen och man kan ha massa fina kuddar till ;) Finns att köpa på Rusta. Ska köpa lite fina mattor också att lägga på golvet eftersom det finns ganska mycket golv i sovrummet


Snart kan jag ställa ut spjälisen också och göra iordning där och det känns bra att allt står på plats.. synd bara att jag inte fick med mig sängen av T. Hon har letat efter ryggdelen stackarn ;) men får åka upp snart igen och fixa det så det inte blir galet för liten ;)
Shit va nöjd jag blir med målningen ^^ så skönt att få det klart! Bra också med luktfri färg och att det inte är nån farlig blandning i ;)


Undrar om jag ska testa att rita med kolkriterna sen. Lite kul att se vad man kan åstadkomma efter så många år. Jag har ju aldrig varit något proffs alltså, men lite anlag har jag allt ;) Ja vi får väl se ;) är lite rastlös eller snarare att jag behöver sätta händerna i något och då är sånt alldeles utmärkt ;)
Hoppas ni får sova gott inatt alla sötnosar, en annan får vänta och se :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.