adsettings

onsdag 26 januari 2011

Nu bl'e dä kväll'en =D

Älskling sitter och övar gitarr ;)
Jag har duschat och klippt lilla Liv med nya saxen och det blev jättebra och den va superbra jämfört med skiten jag använt senast.. Visst jag vet att det inte är som en riktig men väldigt mkt bättre än det vi haft ^^

Foglossningarna har inte varit nådiga idag :/ Men det är tur att det finns bättre och sämre dagar. Svårt att beskriva för nån som aldrig haft det, men inbillar mig inte att ni ska förstå heller.

Skönt att jag fick gjort slingor häromdagen så jag inte ser ut som en jag vet inte vad i huvudet. Trivs redan :)

Livet ler mot oss iaf och det är jag tacksam för ;) Det är verkligen lycka och sann glädje
Tack <3
Love U all ;)

1 kommentar:

  1. Okej okej, säg till om det är något jag kan göra för dig gumman. Ställer upp för dig i alla lägen... oavsett vad.. de vet du =) allt är kanon med mig å magen... =) snart dags för mig :) skall bli så roligt!! hoppas allt e bra med dig å din mage!! grattis föresten! absolut messar jag dig, ska ner den 17e feb igen =) pusspuss

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.