adsettings

tisdag 11 januari 2011

INTE OKEJ!



Blev jävligt upprörd nu när jag skulle gå och möta Alva vid bussen! Står eller går mot platsen där Alva ska av och är 20-15 meter ifrån max! När bussen kommer OCH ÅKER!!! Jag viftar med armarna som en dåre men näää...
Ringer skolan! De ringer bussbolaget, som ringer bussen men likförbannat tar det över en halvtimme innan bussen kommer tillbaka! Jag har panik hon är ju bara 6 år! Sen när han stannar frågar jag varför han inte sett mig?? Ah det va lite stökigt med ungar och så och jag har inte kört här på några år, eller ett par månader ??? Full eller?? Sen säger Alva att du lyssna ju inte till busschauffören. Och då reagerade jag så jag fråga va hon mena i bilen, då har hon sagt till honom flera ggr att han ska lyssna för hon ska säga vart hon ska av, men han ber henne vara tyst flera ggr om för att han pratar i telefon??? Vafan är det??? Ha jävla pucko!! Men de på skolan berätta att GÖTEBORGSBUSSAR ligger tydligen risit till ändå! Så de ska ta detta i morgon. Nu jävlar ska de få se kommuner och skit. Japp så är det. INTE OK ATT MISSA SLÄPPA AV EN 6-ÅRING!!!!

så nu har jag skrivit av mig! Skönt. ska fortsätta med middan nu! pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.