adsettings

onsdag 5 januari 2011

operation

Omg
Har så ont i ryggen nu :( Inte nog med att jag hade det innan men att sitta på Näl i 9 timmar på Sveriges mest obekväma stolar gynnar inte en gravid :/ Och det värsta av allt va att jag satt med Liv tätt tätt intill mig i över 3 timmar på uppvaket och  (alltså det va urmysigt jag älskar mitt barn förstå mig rätt) men jag va rädd för att röra mig och jag satt typ i exakt samma ställning i över 3 timmar och att va gravid på det är lite sådär tror jag hehe.. Hursomhelst så fick vi ju inte lämna sjukhuset förrns hon druckit ätit kissat och hon vägrade kissa! I NIO TIMMAR!!!! Fyfan jag ville bara bort därifrån va gråtfärdig och mormor också som va hemma och va barn o hundvakt....
 Shit vilken dag jobbig både känslomässigt och fysiskt.. Hatar sjukhus för det första och vistas i den miljön ger mig liksom krypningar..
Tillslut fick vi med samrådan av en barnläkare lov att åka hem och gissa vad som hände när vi va hemma??? Oj vad hon kissa!! Klart att hon vägra kissa där!! Vi hade ju kollat blöjan typ 400 ggr så hon visste ju va vi va ute efter och då blir det ju prestationsångest ungefär som när du måste pissa framför nån du absolut inte känner och blir tvingad... lätt det är?

Alltså är så trött så jag är nog övertrött eg. men jag orkar inte bara gå och lägga mig heller... Fast jag borde verkligen göra det nu mmm våran underbara lovely säng!
Undrar om Liv kan sova med mig inatt det hade vart mycket mysigt iaf ;) Min snutt
Ja som sagt Vi har alla haft en mycket omvälvande dag idag.. Men det gick bra som tur var.

 Ah o när vi skulle hem sen till Kode höll vi på att inte komma hem pga snöstormen (shit) våran väg alltså Vallbyvägen va så igensnöad att jag höll på att sätta mig fast med underredet hela tin.. aah det är spännande nästan jämt ;)
Nu vill vi bara ha lite lugn och ro iaf och det ska vi minsann ha sov gott alla glada ;) puss

1 kommentar:

  1. Ojoj.. Stackars!! ;( Men nu e det över.. Hoppas att det kommer bli bra nu.. Håller tummarn <3 pöss

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.