adsettings

onsdag 19 januari 2011

Utmaning ;)

Såg att Bella utmanat mig så här kommer min lista ;)



1. Hur gammal är du om fem år? 33 hu
2.Vem var den sista du träffade? Mina lovely kids
3. Hur lång är du? 1,684. Vilken var den senaste film du sett? Megamind
5. Vem ringde du senast? Min älskling :)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?   Tyvärr startar inte bilen så vi får komma i veckan ist. Pok Emelie, till min pappis sambo ;)
7. Vad är dagens planer? Ska få besök av mamma och mormor
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa. 9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Inget de va aldrig gifta, men de levde tsmns
10. När såg du senast din mamma? hmmm minns inte
11. Vilken ögonfärg har du? melerad ibland grön ibland blå ibland grå, med lite gult i
12. När vaknade du idag? 05. typ :P

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Hmm stallet tror jag
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus tycker jag illa om :P
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jao typ Då har vi en egen gård med några hästar, jag och Mathias är gifta, jag jobbar med det jag älskar..

17. Vad skrämde dig som barn? fula gubbar och lastbilar(hahaha) och mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? Mathias ;)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Klart ja inte är!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Mathias har stationär oja lap
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Helst utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Typ hundra, helst nu måste jag typ sitta och sova23. Hur många landskap har du bott i? 2, VG och Halland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nopp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Helst utan, men på vintern måste jag ha strumpor
26. Är du social? Ja 
27. Vilken är din favoritglass? Krossad choklad mmmm 
28. Vad skulle du gör om du vann en miljon? Hjälpt mina nära och sen köpt en häst ;)
29. Tycker du om kinamat? Ja30. Tycker du om kaffe? Kan inte leva utan.31. Vad dricker du till frukost? Apelsinnektarjuice
32. Sover du på någon särskild sida?  hmmm jag har Mathias till höger om mig.33. Kan du spela poker? Ah
34. Tycker du om att mysa? absolut
35. Är du en beroendemänniska? jopp36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ah flera stycken faktiskt ^^
37. Vill du ha barn? Ofc, har ju två o en påväg ;) 38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och endel Tyska39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej40. Föredrar du havet eller en pool? Havet41. Vad spenderar du helst pengar på? familjen, hemmet osv 
42. Äger du dyra smycken? Nej de blev stulna
41. Har du någon gång testat narkotika? Mja men typ ett bloss
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Hmm mat
45. Vem är den roligaste människan du känner? Liv tror jag vi kan garva ihjäl oss av henne
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på höften som jag fick när min moster skulle lära mig cykla
47. Vad har du för ringsignal? Mer jul
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Har en filt som mamma virkade
49. Flirtar du mycket? Nää men folk upplever att jag gör det för att jag är glad och ler mkt 50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma
51.Kan du byta olja på bilen? Japp kan det mesta
52. Har du fått fortkörningsböter? Big NONo
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hmm, kommer inte ihåg, älskar att läsa men har inte haft ro
54. Läser du dagstidningen? När jag har en
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.56. Dansar du i bilen? Haha ibland ^^ Med barnen ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit Rock
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En shoplista
59. När var du i kyrkan senast? Emils konfa


60. Vilka personer utmanar du? Jag utmanar Malin http://maayliin.blogg.se/  Jennifer http://mizztang.blogg.se/2011/january/beautiful.html och Terez http://miggsmiggs.blogg.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.