adsettings

tisdag 25 januari 2011

Bästa foundation

Jag har hittat min bästa foundation! Och den är verkligen bra! Mineralbaserad matt men ändå ger fin lyster och det känns eller syns inte att man har smink nästan. Sitter länge utan att se "fet" ut och "andas" vilket märks då jag inte får finnar eller utslag (klåda) av den. Jag har haft mkt problem med sånt annars och det har gjort att jag inte kunnat använda smink på långa perioder.
Nu är detta en "billig variant" men den fungerar bra mkt bättre för mig än många "dyra" märken, nackdelen är väl att jag inte vet om den går att köpa överallt, men denna har jag köpt på Adenmarks i Stora Höga för cirkus 70:-




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.