adsettings

lördag 29 januari 2011

Saturday all day long

Sovit ganska illa inatt, Hjärtat har legat och knött hehehe han är så söt ibland, sen har jag inbillat mig att jag mått illa usch. Men jag har sovit stundtals iaf och det är bättre än ingenting.

Fick en sån sjuk saknad efter min morfar alldeles nyss. Hade vart så fint om han fanns i kroppslig skepnad hos oss. Men det gör han inte. Snart 5 år sedan han lämnade oss..
Ja döden är något ingen slipper undan, vi vet att vi föds och att vi dör. Det är det där emellan som har betydelse för nästa. Oj vad djupt det blev nu då....

M och C spelade länge igår... De andra två däckade tidigt :) Mitt hjärta har Lan hemma vilket är jättekul för dem, en annan förstår ju inte riktigt konceptet men det är ju samtidigt bra att de har nåt annat än att supa att fördriva tiden med, o inte heller knarkar de eller slåss eller beter sig allmänt stört så då tycker jag det är helt ok faktiskt...
 Alla behöver vi nån form av fritidsaktivitet, och på vintern finns det ju inte så mycket man kan göra som på sommaren, visst man kan åka på isar och hitta på men då två av oss är höggravida så har man ju ett ansvar, inte speciellt ansvarsfullt att sitta i en isbil när man är gravid. Och när man skaffar barn har man ju ett stort ansvar.
Nä så vi väntar med de aktiviteterna till nästa vinter, då vi också ska dra upp till fjällen och det i sig är jättespännande att få se lite hemtrakter ;)
Så skönt att det går framåt allt och att det verkligen blir vad man förtjänar! Jag tror mycket på karma. Det du gör mot andra det får du också tebax. Och det har jag fått bevisat mer än en gång :) Så jag har lärt mig att inte oroa mig för skit i onödan. Och peppar peppar det fungerar :O


Få se om jag får till lite bilder idag ist, orkade verkligen inte igår kväll. Har sanerat hela huset efter Alvas sjuka :P Hoppas att det är väck nu. Och sen myste jag och mina underbara barn framför en film... Hoppas ni får en fantastisk dag så ska jag fortsätta med mitt nu ;) Pöösss på er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.