adsettings

lördag 1 januari 2011

Tjatig??

Vem? Jag?! Nääää......
 hahaha
Jo idag är jag nog det. Har ju typ inte sovit nåt i natt heller men av andra orsaker än vad som kan va naturligt just nu. Meeeen jag ska inte gräva ner mig för nåt och det ääär faktiskt inte mitt ansvar! Jag är vuxen och ska ta hand om mitt eget och min familjs liv. Så gott jag kan iaf.
 Jag försöker verkligen mitt yttersta hela tiden även om det kan verka som att jag inte gör det ibland. Men som sagt ni som verkligen känner mig vet motsatsen ;)

Ah idag blir det inte många knop gjorda. Är så seg ihuvet så jag dör tror jag snart (skämt åsido)
  Bebis har fullt sjå i magen hehe mysigt som sjuttan om än lite knövligt ibland när man ligger eller sitter hehehe, sööötis! Jag vill att du kommer nuuuuu! Eller att det ska vara tiden framme så att man kan få gooosa och hålla och myyysa!!
Trött tröött trött! Herregud känns som att jag kan somna ståendes.
Kul att vi myste igår iaf. Grannarna är så gulliga ;) Och de hade vänner där också som va supergulliga ;) Ska bli så skönt sen när jag blir mig själv igen gu va skönt! Man kan gå långa promenader utan att svimma efter 100m och leka med mina underbara barn ;) saknar allt sånt oerhört mycket. Ah
Jag har ett mål 2011 och det ska jag hålla!!! Säger inte vad det är förrän jag uppnått mitt mål ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.