adsettings

torsdag 13 januari 2011

wonder why

Kan inte sluta förundras hur liten människan gör sig hela tiden?
Istället för att vara storsint och förstående hjälpsam.. Varför ska man använda saker mot andra som de sagt i förtroende?
Vad vinner man på det??

Blir faktiskt ganska less på det...
Jag är långt ifrån perfekt, har mycket issues om man säger så. Men jag försöker att se storhetsbilden istället. Brukar inte nedvärdera människor, och jag använder fan inte det någon sagt till mig i förtroende för att göra mig själv bättre! Jag håller mig till sanningen. det som har hänt har hänt.( Jag är nog inte heller sjuk i huvudet eftersom jag är väldigt medveten om mina brister och jag förringar dem inte på något vis, har ju faktiskt fysiska brister som   är medfödda och obotliga. Kan liksom inte trolla bort scolios och IBS, den som kan det får gääärna prova på mig! )Det kan vi inte ändra på, men we can make a different in the future. Jag anser mig verkligen inte vara en jättebra människa ofta tyvärr tvärtom att jag nedvärderar mig själv alldeles för mycket. Borde älska mig själv mer och hela den biten och jag duger som jag är osv.

Dont patronize! Youre no better than anyone else!!


Ska sluta umgås med människor och umgås med hästar ist. så jävla mycket klokare! Ett av de mest intelligenta djur jag vet. De förstår så mycket mer än du tror....


Peace out!!!

1 kommentar:

  1. Sv: Jo absolut, för att vara ärlig så brukar jag tycka om lite ''barnsliga'' färger, (älskar rosa!!) och jag brukar faktist köpa schabraken och så som är till för ponnysarna/juniorerna. Men jag vet inte hur jag ska förklara..:P kanske.. hm. färgkombinationen. Om det skulle vara kanske. ett brunt schabrak med rosa stjärnor kanske det skulle falla mig mer i smaken.. ;)

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.