adsettings

lördag 15 januari 2011

6-lingar

Herregud säger jag bara! Satt och zappa på tv:n och såg ett progr som handlade om en familj som får 6 barn på en gång.. Och de hade försökt få ETT barn i tre år. Så inseminerade de sig och de blev med 6 i magen. Helt sjukt! Hon va gravid i v 19 när man fick se hennes mage och den va ENORM! Och sen fick hon ligga i sängen i nästan 8 veckor eftersom magen va så enorm så ströp den blodtillförseln på benen och de blev blåa av att hon stod upp i tre minuter :/
 Ah och sen fick man se förlossningen som blev ett palanerat snitt i v 30+4 och jag börja grina och grina och grina! Fy då fick jag byta!
här kan ni se själva
 De va såååå små! Pytte pytte bebisar och jag är ju sj i v32+0 så det blev väldigt påtagligt, tänk om den lille skulle komma nu... nja vänta två veckor till iaf! Sen är det helt ok.


Oj vad jag är trött nu då... Har precis lagat mat, sprödbakad vitfiskfilé och hemmagjort mos blev det idag.. Men nu tog maten ut sin rätt känner jag! Ojojoj.. Slumra en stund..Inte fel ;)
Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.