adsettings

tisdag 1 februari 2011

Sen update idag

Har haft annat för mig och har helt enkelt inte vart sugen på att blogga, men nu väntar jag på att min installation av photoshop sk bli klar sen ska jag vila en stund. är mkt trött nu för tiden... Men det är ju ganska normalt ;)
Japp så är det... Magen har vart urballad igen nu i flera dagar, men jag kämpar på och äter som vanligt.
Lilla Alva har blivit dålig igen nu , men nu är det en förkylning som satt sig :( Stackars ja denna årstid är bläää bläää blää säger jag bara! Nä tacka vet jag stallet där man kan var utan att bli sjuk hela tiden. Frisk luft får man också och det är så nyttigt!
Måste bli mer ordentlig med vitaminer på oss allihop igen har slarvat nu igen! Fy på mig! Hoppas ni alla har en underbar dag idag trots det gråa vädret ;) men det finns ljusglimtar ändå ;)
Pöss sålänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.