adsettings

måndag 7 februari 2011

Magbild V35+2

Lite magbilder, ser skitknäppt ut, dåligt ljus och kameran gör att man liksom flyter ut på bredden :P  men skitsamma.



Våran snygga hall i bakgrunden :P

Pratat med Bm idag också angående mitt låga Hb. Och det verkar som att det kan bli fråga om järninjektioner igen :P mmm sugen jag blir på det fan! Men som hon sa det är ju för min och barnets  skull. 
Sen har jag pratat med Fk idag igen och helt plötsligt händer det :O Nä de hade fastställt min SGI i fredags... så nu dröjer det bara nåra dagar så ska pengarna sitta på mitt konto. Oh vad bra ;) Fast jag skulle nog ringa dit också... Ja fick ju ett direkt nummer.. 
Ja hare då pöss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.