adsettings

lördag 5 februari 2011

We are alive.... ;)
Min söta lilla flicka går runt och säger älskar dig till mig hela tiden med ett stort leende på läpparna ;) Fattar ju att hon inte förstår innebörden men det låter så sött ;)
Hon är verkligen världens mysigaste ;) Tur jag har mina underbara små flickor...

Dags att ta en dusch snart, jag fick aldrig duschat igår eftersom jag fick åka in ist. Hehehe hade så söta barnmorskor på fl. Lena och Lena hette de haha.. Eller ja den ena va väl Usk (Undersköterska) men vi skratta hela tiden iaf ;)
 Sen är ju M en fröjd att ha med sig även om han hatar sjukhus så är han alltid rolig och positiv och lättar upp och det är j-gt skönt helst om man är lite nojjig ;)
Ah han är min pärla i livet, precis som resten av familjen ;)
I love U all!!

Ja vi får väl se vad jag får gjort idag... Får ta det lugnt med bärandet.. Nu kollar jag och Liv på Chihuahua 2 en ganska rolig Disneyfilm verkar det som ;) over and out...............................

1 kommentar:

  1. Nää bilden är tagen från en tidigare tävling hon hade å klickar man direkt på bilden så kommer man till hennes konkurrense så de kallas å kan lämna länk där på tävlingen så de ska funka enligt bad jag fått veta :)

    Men jag hoppas verkligen för min son drömmer om en iphone4 så de hade verkligen varit skoj.

    Kram Laila

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.