adsettings

torsdag 17 februari 2011

Morgon :D

Ja nu har jag haft ont i magen hela morgonen... antagligen magkatarr, men trots omeprazol så släppte det inte i morse... Men nu har jag äntligen fått i mig lite mat iaf. Efter mkt om och men. Det gäller att passa på då när den där hungerskänslan kryper fram, men man har ju inte så mkt tid på sig direkt och det kan ju ibland va jobbigt.... Man vill ju hellre äta av hunger och njuta än att tvinga i sig maten för att man måste.

Snart bär det av till L-E ska till bm och bägge barnen får ju givetvis följa med. Ska till mamma och dem också så det lär väl ta en stund.. Hoppas bara att magen vänder nu och håller sig i schack för det är ju inte roligt att behöva gå nere på Ulla med magproblem. Men det hjälps inte för jag MÅSTE dit och handla. Har ju inget av det man behöver som nödvändigast och jag som brukar va ute i flera månader i förväg, har aldrig känt sån stress som nu... Sen kan det ju va roligt att jag och mamma gör något tsmns.
Nä nu ska jag make my self! Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.