adsettings

onsdag 2 februari 2011

Vi vågade...

...Oss ut på en promenad idag, men det skulle vi inte gjort :P
För det första så var det snorhalt på hela grusplanen+grusvägen så det tog ju nästan en kvart bara att ta sig till vägen. Men det gick bra, vi gick till brevlådorna och hämta post och när vi kom förbi där ja då blev det underbar isande storm rätt i fejjan! Hmmm det såg väldigt mysigt ut förut, men då va ju iofs solen uppe också och den hade försvunnit nu bland molnen... Jaja vad är väl en bal på slottet hehehee...

Funderar på att dra till Willys sen. Hade mkt bra erbjudanden såg jag och det är en mkt billig men bra kvalitetsaffär. Just nu är jag jättetrött dock så jag får väl passa på när Livan får sin middagsvila nu att slappna av en stund ja med...
Måste bara säga att jag är torsk på vatten nu... Att duscha tror jag kan göra det hela dagarna!!! Men ett badkar hade jag ju föredragit men vi har bara dusch så  det duger. Bor där inne ca två ggr om dagen iaf med Liv hon älskar också dusch och vatten ;)
Nu börjar sammandragningarna öka också så det är dags att cool down lite ;)
pöss pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.