adsettings

fredag 11 februari 2011

magbild V36+0


Är ju bara en timme kvar så är det 36+0 så därför skrev jag så ^^


Är riktigt på hugget med bilder idag men det ärså kul när jag äntligen hittat min kamera, den har alltså vart borta i typ 4 dagar nu och jag har inte alls fattat var den är nånstans, men lilla Alva hade antagligen gömt den för Liv och glömt var hahaha sötnöt

Nu börjar kaggen bli stoooor iaf.


Köpte en liten bebyspryl idag med på ICA, de hadeutförsäljning på diverse saker och jag hittade denna söta speldosan har kostat 129:- men nu kosta den 32;- halva halva, ja du ibland går det bra ;) me tanke på priset kunde jag helt enkelt inte låta bli ... Blinka lilla stjärna, Alva hade en liknande när hon va bebis...



Ja natti  natti sussa sött små vänner <3

4 kommentarer:

  1. Har du ingen magbild från din grav med Liv? så du kan jämföra... pojke- flicka mage =O)

    kram Ala

    SvaraRadera
  2. Jo på en annan hårddisk =) ska be mitt hjärtegull plocka fram det så jag kan se =) Sen vet i sjuttan om man kan se det? Två kompisar till mig har fått pojkar nu och den ena bar det runtom och den andra bar rakt ut som jag, däremot är hjärtljuden annorlunda denna gången mot förra =)De ligger lägre med 10-20 slag...
    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Min erfarenhet är att hjärtljuden är det säkraste... har jämfört mina pojkmagars hjärtljud med många flickmagars hjärtljud... småpojkar har alltid lite lägre hjärtljud än flickor, men det finns ju undantag =O) så helt säker kan man ju aldrig vara!! Huvudsaken är att det är välskapt och friskt... pojke el flicka
    Ala

    SvaraRadera
  4. Ah jag har också för mig att pojkar är lite lägre ^^
    Ja jag vill bara att det är en frisk och välskapt bebis som kommer ;) man älskar ju sina underverk vad det än blir <3
    kram

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.