adsettings

tisdag 22 februari 2011

Hmm spännande

Ja nu lär det bli spännande i min vardag :oP
Liv fick ju sin nya säng igår och det gick jättebra att sova i den osv, men jag gjorde ju även i ordning spjälisen till bebis och höjde upp den osv tvättade och bäddade men nu har jag hittat Liv där i två ggr med Yoggi!!! Shit säger jag bara helt plötsligt har hon lärt sig att klättra iiii sängen!!! Fasen får juh passa henne hela dygnet nu då!!! + Att nu får jag ju bädda om allt, inte så mysigt med en jäkla massa hundhår :oP Yoggis fällperiod har precis börjat!

Ja och jag vet att vi har varit ute i sista sekunden denna gången, men som sagt det har ju inte vart så lätt när den där förbenade fk inte skött sitt jobb på flera månader utan jag har ju fått jaga dem som en reptil hela tiden, man ska ju inte behöva ringa tre ggr i veckan i två månader för att det ska hända ngt tycker jag inte iaf...
men som sagt det lär bli spännande det här :o(

Ska snart klä ungar och handla mat iaf... Sen blir det storstäd här hemma Jävla humör Liv lagt till med nu också, treårstrotsen ??? Lite ovant att ha henne på det viset eftersom hon alltid är så glad och medgörlig annars!
hejs svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.