adsettings

tisdag 15 februari 2011

God morgon

Godmorgon allesammans ;) vart lite torka det sista, inte vart sugen på att skriva, bara haft tråkigt ändå... Allt man sett fram emot har ju hela tiden spolierats så jag har känt att det är lika bra att skita i att skriva.
Men nu så har det hänt grejjer nu ska jag få mina pengar i morgon, dock blev det en hel dag mindre än jag hade räknat med, men men de kommer ju iaf efter mycket tjat :oP

Fick ordning på mitt nescaffe i morses också så det smakade som kaffe ska smaka... Tycker det smakar blä annars, men med mjölk i så... Hehe
ah annars har jag inte så mkt att förkunna er, fortf hjärtklappningar och skit men nu ska jag till Bm på tors och då ska de mäta värden och kolla blodgrupperingar igen (är ju negativ) 90 % är Rh+ men jag är Rh- och det kan ju innebära fara för bebis eller nåt sånt, förr fick de byta blod på barnet tror jag, ah det är lite skumt iaf, men jag får en spruta efter förl så ska det va bra.
Ah nu har jag snackat massa intressant dravel hehehe;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.