adsettings

tisdag 1 februari 2011

Magbilder V34+3




Jättedålig spegel :( Har tvättat och torkat, men det är visst massa repor :( 






Blev ingen sömn för min del men Alva har sovit och Liv, jag vilade mest. Vill än en gång bara uttrycka min tacksamhet till denna människa som ringde mig igår och sa att jag får godkänt för min sjukperiod <3
Hjärtat jobbar över? Inget hört på länge nu, men så är det ibland har de jättemkt att göra
Ska upp och laga middag nu men inspirationen är noll just nu, men kanske skulle göra lite köttfärssoppa med potatis i? Det låter faktiskt som en god idé. Har typ inte haft sug på middag på flera dagar, men det är nog normalt denna tiden ^^ Är ju inte så mkt plats kvar om man säger så...

Tålamod är en dygd sägs det, men dessa dagar är det svårt att faktiskt lyckas hålla det på topp... Nu mer än någonsin önskar man att allt bara gick smidigt hela tiden ;) Men vi lever inte i drömmarna utan i verkligheten.

Snyggt Andreas datastol står i bakgrunden hahaha men jag vägrar flytta på den den står liksom minst i vägen där ;) 
Åååh jag vill att du kommer nuuuu lilla bebis!! Längtar så efter dig, att få känna lukten, se vem du är                :´) 
får se om jag blir mer kreativ sedan ;) pöss på er

1 kommentar:

  1. Jahaaa det är därför han inte orkat sätta ihop datorn igen! Han har ju ingenstans att sitta haha ;D

    Vilket sammanträffande, jag gör exakt den maträtten idag, svingött ju! :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.