adsettings

torsdag 3 februari 2011

God morgon ;)

Ja det är det! En underbar morgon! Sovit som ett barn inatt, vaknat, men somnat om igen Me Love!
Och nu ser man solen glimta fram mellan molnen, hur mysigt är inte det då? Men idag kan vi inte gå gjorde en operation under min fot igår, har en enveten fistel där och den vägrar försvinna så jag skar bort halva foten och nu har jag då ett stort gapande sår alldeles på trampdynan nedanför tårna, ja ni kan ju räkna ut själva att det gör lite ont att gå..


Här sitter yoggi nu när jag bloggar Hahahha ser asroligt ut med tröjan, men han trivs alltså
Liv kan inte låta honom vara så han fick fly in under min tröja ist.


Här är hårfärgen btw det börjar ljusna nu men det är mer ljusbrunt just nu kommer ta flera månader innan jag uppnår den färgen som jag vill ha men tålamod är livets dygd heter det ju ;)
Ser skitblek ut men det är solen som skiner rätt i nyllet hahaha lite mys ;)

ÅÅh vad det ska bli skönt att bli av med vätskan jag samlat på mig sen! Hatar att va i 8:e månaden för det blir alltid så på mig då hahaha, dubbelhaka svullna ben/fötter och ser ut som en gris, Nää nu måste jag rusa
Have a nice day!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.