adsettings

söndag 13 februari 2011

mkt inlägg

...ja idag är det så, kan ju bero på att jag är rastlös... Alone tonight också och M är hos kussen.
Ja inte för att det stör, men man känner sig lite ensam i sin otymplighet.. Har även haft mkt sammandragningar i dag och de har nog verkat endel... känns så i livmodern iaf. Sitter i Alvas säng och tittar på Askungen <3Alva sover i min säng och Liv i sin... Ja det är ju ingen fara om den kommer nu, kruxet är ju att jag behöver handla endel...

Kära pappi ringde idag för att kolla läget ;o) hade gärna åkt till dem o hälsat på, men man kan ju inte åka någonstans med barn som har svinkoppor, måste ju liksom försvinna först skönt att de fått penicillin nu iaf,  men Liv verkar inte fått i sig allt hon ska... idag såg det värre ut + att hon lät tät i gångarna .. ja bara hon får isig det nu så... jag ska iaf se till att de får hela dosen... självklart <3

Får väl försöka gå nana mig ifall det blir nåt. kanske blir på alla hjärtansdag <3 vem vet ;) hoppas järnet gått upp ngt nu bara...

natti natti

2 kommentarer:

  1. Hejsan hur är läget med dig idag då??

    Kram Laila

    http://mittlivmedvark.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. Hej, nu är det några timmar kvar innan tävlingen avslutas, jag meddelar imorgon vem som har vunnit !! lycka till !

    kram

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.